כחברת הפצה אנו מעוניינים להנגיש את המידע למשווקים וללקוחות.
תוכלו למצוא בדף זה הסברים ומענה לשאלות כולל הפניות לאתר היצרן ולמקורות מידע נוספים.
ניתן להתקין את המרכזייה כמרכזייה מקומית על שרת ON PREMISE או כמרכזייה בשירות ענן (או אירוח)
המרכזייה מתומחרת לפי סוג רישוי, וכמות ערוצים בלבד, אין הגבלה על כמות השלוחות.
את ההבדלים ניתן לראות בלינק הבא: https://www.3cx.com/phone-system/edition-comparison
למרכזייה אפשרות להוספת שלוחות, נתבי שיחות קבוצות וכו' ללא הגבלה, כמו כן ישנה אפליקציה לנייד המאפשרת קבלת שיחות והוצאת שיחות כשלוחה בתוך המרכזייה, בסוגי רישוי שונים ישנה אפשרות לCALL CENTER מובנה הכולל האזנה לנציגים, התפרצות WALLBOARD CALLBACK, הקלטות שיחה, מרכזיית גיבוי בעליה אוטומטית ולוגו חברה על צג המכשירים.
לחדר ועידה ניתן להוסיף עד 50 משתתפים כמו כן ישנה אפשרות לועידה עם וידאו כאשר ניתן להגיע (ברישוי נוסף) עד 250 משתתפים כולל שיתוף מסך, שיתוף קבצים, ביצוע סקרים, הקלטת הועידה ושליטה על מחשב מרוחק.
קיימת התממשקות מובנית עם מספר מערכות CRM כמו כן ישנו API להתממשקות למערכות CRM אשר אינן ברשימה, ניתן לצפות ברשימה בלינק הבא: https://www.3cx.com/crm-integration